Pages

Thursday, October 8, 2009

El primero de muchos (con suerte...) / The first of many (hopefully...)

Siempre he querido hacer mi blog, pero siempre algo pasa y termino borrandolo porque no logro centrarme en un solo tema, asi que luego de ver varios blogs (que luego linkeare por aca si alguna vez le agarro la onda) decidi que lo mejor era hacer el mio de todo lo que me interesa, asi siempre tendre algo que escribir (que me encanta)...

Primero es lo primero y quiero presentarles a los amores de mi vida, los niños más lindos del mundo... LOS MIOS....  aunque a veces lo sacan a uno de quicio, pero son re lindos cuando se los proponen y siempren saben como hacerme sonreir....

I've always wanted to have a blog, but something always happens and I end up deleting it because I can't really concentrate in only one subject, so after seeing a several blogs (that I will later link over here if I ever get the hang of it), I decided to have my blog be about everything that interests me, that way I will always have something to write (which I love).


First things first and I want to introduce to you the loves of my life, the cutest kids ever... MY OWN ....although sometimes they make go crazy, but they are super cute when they want to and they always know how to make me laugh

¿No son preciosos?
Aren't they gorgeous?



A él le gusta que le tome fotos como sea!
He likes me to take pictures of him no matter what!

Pero ella prefiere los acercamientos!
But she prefers close ups!

Bueno los dejo porque ando en el chance y si no nunca voy a llegar a casa.......

Well, I leave you because I'm at work and then I will never get home....

Search This Blog / Busca en este Blog

Loading...